ABN-AMRO STINK BANK (REPLIEK)

 

Bussum 06/02/2006

Betreft Dossier 06-0178

Geachte mevrouw Meyer,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek vandaag en de afhandeling op stukken morgen, betreffende bovengenoemde zaak, het volgende:

Ik dank u voor het toesturen van het “dupliek”van de heer Kloppenburg d.d. 12/01/2007

Het is toch wel op z’n zachts gezegd heel opmerkelijk dat………(ik citer)(2.1):

ABN AMRO heeft nog enkele tapeopnamen gevonden van gesprekken die Klager op 18 mei 2006 met medewerkers van ABN AMRO heeft gevoerd…….”

Dat is nu precies wat ik in eerder schrijven bedoelde, ze komen EERST met verdraaide niet relevante producties van gesprekken. (zie transcripie tel.gesprek 10:40) heel veel geklets, die niet terzake doen en dan pas 11:48!!! Ruim een uur later, weer geklets en dan 12:20 , 15:14….

Nu in eens worden er wel voor de ABN AMRO BELASTENDE GESPREKKEN gevonden……

Leest u deze NIEUWE stukken eens goed door, er wordt nog steeds gesuggereerd dat er een kleine tijdspanne was, maar bij aandachtig lezen komt dus de waarheid aan het licht.

Ook wordt er nu erkent dat er meerdere klachten waren, (zie Transcr. 15:14 8e alinea van onderen)

Het hele stuk van conversaties ademt een onkunde van de medewerkers uit, geen kennis van TRADEBOX, niet weten wie ermee te maken heeft etc.

Ook de medewerkers van de Gespreks Producties, hebben het over een “boete”i.p.v. een “put

Voor de goede orde, de ABN AMRO heeft eerst steeds gesuggereerd dat er een STORING alleen bij mij zou zijn….

Nu wordt er iets anders aangetoond met de laatste producties.

Voorts heb ik zelf uitgezocht dat de real-time data van TRADEBOX , aangeleverd wordt door een Duits bedrijf: IS TELEDATA AG (Interactive Data Managed Solutions)

Heb al op 24/01/2007 contact gehad met Herr Dries, van Interactive Data Managed Solutions AG, Sandweg 94 60316 Fankfurt am Main

Tel 0049 69 505 50 300

ms@interactivedata.com

Deze man heb ik de gang van zaken uitgelegd en zei mij te willen helpen e een en ander uit te zoeken.

Tot op heden, helaas de heer Dries is ziek geweest, heb ik nog niet uitsluitsel gehad of de storing bij hun ook was.

Gisteren en vandaag nog heb ik contact gehad met een collega, de heer Steinmeyer, deze heeft mijn story goed begrepen en zegde mij ook toe indien mogelijk mij te helpen.

Morgen, 7/02/07 de dag van de afhandeling op stukken, hoop ik alsnog de informatie van een collega, de heer Steinmeyer te krijgen. Hopelijk komt dat nog op tijd.

Op BNR op 29/01/06 : Consumentenbond ventileert klachten van onbereikbaarheid dure 0900 nummers van banken. Wel veel betalen en lang aan de lijn, maar geen contact met juiste man.

In afwachting en met dank,

Hoogachtend,

R.J.L. Huisman